2008-12-10

ОПРОВЕРЖЕНИЕ от ПАУЛА ЛАЙТ!

Уважаеми читатели и сътрудници,
Прочетох в site lifestyle.bg нещо, което силно ме разтревожи и възмути. В съседство с името ми, по повод поместени мои публикации, без точка, дистанция или друг отграничаващ знак, непосредствено е поместена следната фраза : “Искам България прочистена от циганска турска и еврейска…” Не знам дали тази подредба е случайност и се дължи на несъобразителност и недоглеждане или е тенденциозна, но се чувствам длъжна да заявя: Никога и по никакви поводи не съм изповядвала етническа, расова или религиозна ненавист. За мен хората са просто хора и трябва да ги свързва любов, разбиране и духовна толерантност. Едни от най-добрите ми познати са били и са африканци, евреи, арменци, турци и роми. Смятам, че ксенофобията е кредо на духовната и мозъчна импотентност.
Отново заявявам, че това графично разположение няма никаква връзка с мен или мои авторски материали. Ето и как изглеждат сайтовете:

Lifestyle.bg - Създадоха пластична Nokia (галерия)
Паула Лайт · ПЪТИЩА, КОИТО НЕ ВОДЯТ КЪМ ХРАМА · СТРАНАТА “ НИКЪДЕ” И “НИКОГА” · Паула Лайт · Искам България прочистена от турската, циганската и еврейската ...
lifestyle.ibox.bg/news/id_1064481410 - Подобни страници

Lifestyle.bg - Seeme 3 - море от стилове (галерия)
Новите постове: Паула Лайт · ПЪТИЩА, КОИТО НЕ ВОДЯТ КЪМ ХРАМА · СТРАНАТА “ НИКЪДЕ” И “НИКОГА” · Паула Лайт · Искам България прочистена от турската, ...
lifestyle.ibox.bg/news/id_167167400/tab_gallery - Подобни страници

С пожелание за Хармония и Светлина:
Паула Лайт.

Мнението Ви за материалите

Powered By Blogger